Avbryt

Följ

Okej

Skriv i gästboken

Logga in för att skriva i gästboken

Gästbok

• 31 aug 2007 Anders

Se till att sluta upp ikväll när det är derby på slätten. Nu ska vi visa dom gul-svarta vilka som är bäst. Anders

• 30 aug 2007 Johan

Eftersom det inte går så bra på planen, så försöker vi MFF-fans ha roligt på andra sätt istället. Kolla in länken ...

• 29 aug 2007 Mini

U-lag herr 18.15 idag onsdag mot FC Syrianska.

• 29 aug 2007 Anders

Min ordinarie mail ligger nere just nu för datan är på reperation. Är det nåt viktigt så ring mig istället. Anders

• 29 aug 2007 Anders

2-2 blev det i A-lagsmatchen

• 28 aug 2007 ..

hur gick det för alaget??

• 28 aug 2007 Anders

Vad trött man blir på dessa idioter som använder andras namn. Jag ska kolla ip adressen och se om jag får fram nåt den vägen. Synd att A-laget inte kunde bärga 3 pinnar ikväll. Tyvärr såg jag inte så mycket av matchen för dottern spelade i Dam-u på b-plan så man gick imellan dessa två. Dam-u bärgade 3 pinnar och kul att se dom 4 93:or som var med.Dom gjorde inte bort sig och det gjorde ingen förresten så ta åt er alla tjejer i Dam-U Bra genomkörare för dom innan DM-semin nu på lördag.

Anders

• 28 aug 2007 andoo

vilka är det som lämnar ja?? :(

• 28 aug 2007 Gustav Gillek

Om folk undrar så är det inte jag som skrivit det om att tre talanger lämnar Habo IF. Antingen är det nån som använder mitt namn eller så är det helt enkelt en släkting... Lycka till ikväll grabbar

• 28 aug 2007 Stefan

Vilka 3 unga talanger lämnar föreningen ?