Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Habo IF Habocupen

Habocupen
Habo IF

• 2 jul 2018 Louise

Hejsan! Vilken rolig cup! Dessvärre glömde min dotter sina skor så jag tänkte fråga om det finns någon låda med kvarglömda grejer och i så fall hur jag får kontakt?

• 1 jul 2018 Jessica Pereira

Grymt bra arrangerad cup på en otroligt fin anläggning! Och att vädret var med oss gjorde ju helgen alldeles extra fantastisk!

• 28 jun 2018 Linda Helledaij

Okej tack så mycket!

• 28 jun 2018 Jonathan Nordgren

Hej Linda! Cirka 3 minuter från sporthallen ligger musikparken, där ska det finnas en grillplats om jag inte missminner mig. Mot slätten hållet ska ni gå :)

• 28 jun 2018 Linda Helledaij

Hej, en liten fråga, finns det några grillplatser att tillgå runt Sporthall B? Vi kommer imorgon och funderar lite på kvällsmaten:)

• 28 jun 2018 Lars Nordgren

Grillen är igång till sista matchen är spelad.
    Sedan finns det tre pizzerior och en thai restaurang i samhället.

• 28 jun 2018 Jessica Pereira

Hello.
    Om man inte övernattar och inte köpt paket med mat, vad finns det för matmöjligheter mellan sista match 1830 och innan bussen avgår till discot?

• 20 jun 2018 Mattias Hallman

Hej Gustav!
    När det gäller VM så måste man ha sändningsrättigheter för att dra på storbildsskärm. Vi kommer inte ha det i cupens regi men vi har två stycken restauranger i Habo som kommer att visa matcher.

• 20 jun 2018 Gustav Castman

Hej! Roligt att det snart är dags! En fråga bara hur ser det ut med möjligheter att se fotbolls VM på kvällen? Skulle vara trevligt att kunna se tillsammans, vi ledare i alla fall. Finns det någon teknisk kunnig möjligtvis?
    Mvh Gustav

• 17 jun 2018 Nils-Inge Carlsson