Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Habo IF Habocupen

Habo IF

• 17 jun 2018 Jessica Pereira

Hej.
    Vilka tider gäller för discot på kvällen? Ingår inträde för spelarna?
    Tack på förhand

• 8 feb 2018 Martin Mammoo

Vi var med och spelade 7-manna med vårt flicklag förra året. Tjejerna tyckte detta var den roligaste turneringen de varit med på. Skulle anmäla laget till 9-manna och såg till min besvikelse att det redan är fullt i klassen F05.
    Jag hoppas verkligen ni utökar den klassen annars vet jag ett gäng tjejer som kommer bli väldigt besvikna. Tack för en bra turnering, allt från domare till organisationen.
    //Martin Mammoo
    Norrahammars GIS F05

• 5 aug 2017 Henrik Jönsson

Min son var och spelade HaboHondaCup med Harie ff p04 och glömde kvar ett par svarta halvhöga Nike skor i storlek 40. Finns det någon möjlighet att kvarglömda hrejor samlats ihop någpnstans? Mvh Henrik Jönsson

• 3 jul 2017 lenjon68

Tackar genom Egnahem bk för en trevlig o fin genomförd cup. P 07 är nöjda pojkar.

• 3 jul 2017 Kerstin Wallentin

Vi i IFK Fjärås tackar även vi för en fantastiskt lyckad helg! Så bra fixat - allt från boende och mat till matcher, planer och trevligt bemötande.

• 3 jul 2017 Tina Jönsson

Även i år vill vi i Vittskövle IF F-04 tacka för en fantastisk välorganiserad cup.

• 3 jul 2017 Susanne Malmen

Tack också från Mjölby AI! Vi har haft en underbar helg. 😀😀

• 3 jul 2017 Helena Didricksson

Tack för ännu en fantastisk trevlig cup
    Hälsning från Skåne Harrie FF
    Hoppas vi ses nästa år

• 30 jun 2014 NGIS P04

Tack för en mycket bra genomförd cup, trevligt bemötande, fina 7-mannaplaner, duktiga och rättvisa domare. Vi kommer som ni kanske förstår gärna igen nästa år...
    Trevlig sommar / Pelle (lagledare)

• 30 jun 2014 Tomas Sköld

Helt underbar cup!
    Bra organiserat, trevligt folk, bra planer, god mat mm.
    Och visst är det underbart med ungdomsfotboll och att så många lag kan samlas på ett och samma ställe och lira boll.
    Att sedan se sin egens klubbs barn, efter en heldag med matcher, blanda sig med andra lags spelare och fortsätta spela boll inne i sporthallen, bara det gör att man blir glad.
    Att höra någon av grabbarna säga att man skulle vilja vara kvar några dagar till, det värmer det också. Att sedan få ett sms där mamman skriver om deras åttaåriga son, som hade svårt att somna på söndagskvällen, för att han tänkte på målet han hade gjort.
    Ja, då känns det som att vi alla är vinnare :)
    Tack för i år och ha en trevlig sommar!
    Tomas Sköld Fornåsa IF