Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Habo IF P-09/P10

P-09/P10

• 10 maj 2020 Ulrica Liliegren

Vi tar egen bil till Åsavallen på lördag, då vi inte kommer åka hem direkt efter.

• 5 sep 2019 Fredrik Elmér

Samling 08.00 kommer nyhet ikväll

• 5 sep 2019 Hannah Wallberg

Hej.
    Vet vi möjligtvis något mer om tiderna som gäller för matcher på Råslätt på lördag?
    Hannah

• 28 maj 2019 Jens Buchalle

Tusen tack! Ska skärpa mig. Förlåt för allt merarbete

• 28 maj 2019 Fredrik Elmér

Använd appen så är det grön knapp ”kommer” precis som på träningarna under aktiviteter.

?

• 28 maj 2019 Stephanie Marckwort

Tack, så snällt! Han blir glad. Till nästa gång- anmäler man barnet via rutan där matchen står? Jag har anmält till träning de flesta ggr men ngn gång har det varit för sent..

• 28 maj 2019 Fredrik Elmér

Han kan vara med. Vi löser det.

Gällande inställningar så kan du gör det i appen dock med risk att missa info. Men du kan stänga av notiser om kommentarer om det är ett problem men det kräver också att du istället är aktiv i appens kommentarsfält när planeringar/anmälningar sker där eftersom du inte längre får notiser. Möjligheten finns iaf.

Anmälning ska göras i appen till varje träning då det är klubbens närvarolista och samma sak till matcher.

• 28 maj 2019 Jens Buchalle

Jo jag vet. Dock ej svar på frågan om han kan komma eller inte. Det kommer så mycket e-post kopplat till Habo IF att jag pallar inte läsa allt. Hela inboxen full med kommentarer... går det att strypa flödet något? Ganska ointressant att veta om vissa barn är sjuka eller på semester.

• 28 maj 2019 Fredrik Elmér

Alla aktiviteter finns i kalendern på laget (använd appen) och vi har även skickat ut anmälning via mail / appen precis som vi gör inför varje träning för att anmäla sig. Ser att Ni inte anmält närvaro på träning eller match. Mail skickas till dig och Jens på följande e-post jens.buchalle@gmail.com och stephaniemarckwort@yahoo.se skulle ovanstående inte stämma så vänligen uppdatera era uppgifter på laget.se eller via appen.

• 28 maj 2019 Stephanie Marckwort

Samma här, missat att det är match och att anmäla Walter. Hur ser man detta och går det att anmäla nu? Mvh Stephanie