Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Habo IF P-09/P10

P-09/P10

• 26 maj 2019 Victoria Löfvenmark

Hallå! Jag har missat att anmäla Josef till minicupen på lördag 1/6. Josef vill väldigt gärna vara med så jag hoppas att det är ok!
    //Victoria

• 29 apr 2019 Fredrik Elmér

Kajsa nu är du admin så du kan slänga upp nyheten igen så ser alla den enkelt. Tack 👍

• 29 apr 2019 Kajsa Hammarström

Hej!
    Jag har inte administratörbehörighet så jag får lägga inlägget här istället.

För alla er som inte var på föräldramötet idag har jag startat en försäljning till lagkassan. Grabbarna, med hjälp av oss föräldrar, ska sälja från Newbody. Varukatalog och instruktioner finns att hämta på kommande träningar. Sista orderdatum är 22/5. På länken nedan kan ni registrera er på Newbodys hemsida och därefter finns möjlighet att dela er egen webordershop på tex sociala medier eller per mejl. Man behöver alltså ingen papperskatalog för att kunna sälja.

Inget säljtvång men låt oss alla hjälpas åt för att killarna ska få kunna göra något kul tillsammans i laget i framtiden, varje sålt paket gör skillnad!!!

• 17 aug 2018 Fredrik Elmér

Se nyhet

• 17 aug 2018 Anna Fallgren

Hej. Har ni mer info om vad som gäller på söndag. Lagindelning, matchtider, spelar alla 4 matcher eller gör ni som Kabe cupen?

• 14 aug 2018 Fredrik

Anmälan gick ut vid lunch idag men jag har förlängt den tills 08.00 imorgonbitti så snälla gå in och anmäl er barn den rätta vägen.

Tack. Efter 08.00 imorgon så är anmälan stängd.

• 14 aug 2018 Susanne Björnquist

Gick inte att anmäla längre i utskicket men Hugo är gärna med!

• 14 aug 2018 Fredrik

Anmälan görs inte här utan via utskicket på mail alt ladda ned laget.se appen och anmäl där.

Idag är sista anmälningsdag.

• 14 aug 2018 Ola Mellström

Elis Mellström är gärna med på söndag

• 14 aug 2018 Fredrik

Sista dagen att anmäla idag. Se mailutskick eller anmäl i appen.