Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Habo IF

Habo IF

Okej

Logga in för att skriva i gästboken

• 24 aug 2007 Putte

Skön läsning i JP på morgonen med en 3 poängare till A-laget . :) Jag håller med Anders att nu är det dags att få lite stolpe in också.

• 24 aug 2007 Mini

Tack Anders..

Sovit gott i natt kan jag säga.. :) :)

• 24 aug 2007 Anders

Vill gratulera Stefan och Co. till 3 sköna poäng i Smålandsstenar. Gott att ¨ha marginalerna på sin sida. Anders

• 23 aug 2007 Helen

Hej!
    Vilken fin hemsida.....jättebra!
    Ses på slätten på lördag.

• 23 aug 2007 Slättendagen

Fyll plånboken till på lördag. Pil och bollkastning medfina priser. Fotbollsprick. Eller varför inte buda in en signerad HV-tröja med truppen 07/08. Det finns även fler auktioner. Kolla in mc-polis. Häftiga bilar m.m. :)

• 23 aug 2007 Johan

Rapport från Ullevi:

Sverige spelade bra överlag. Kennedy B fick välförtjänt pris som bäste spelare i Sverige. Den amerikanske målvakten var säkert i all tysthet glad att han inte räddade Kim Källströms målskott den kanonen hade antagligen inneburit brutna mellanhandsben.
    Vår man spelade klokt, säkert och stabilt, var hela tiden lugn och slog nog inte en boll fel på hela matchen - 100-procentigt och fläckfritt försvarspel på vänsterkanten.

• 22 aug 2007 Micke W

En liten fundering: Borde vi inte vara mer rädda om vår A-plan? Kan ju bara konstatera att A-planen i slutet av våren och hösten är en katastrof efter all belastning. Vid ett flertal tillfällen har B-planen varit ledig medan A-planen används av andra lag än våra representationslag. Ska det vara så?

• 22 aug 2007 Anders

Vill också tacka Mikael Hill o Catrin för en mycket bra kväll. Synd att vi inte var fler bara. Hade varit nyttigt för dom andra också.. Anders

• 21 aug 2007 uffe F-93

Håller verkligen med dej Mini

• 21 aug 2007 Uffe

Tack för en nyttig o lärorik kväll .
    Alltid kul att träffas o diskutera tjejfotboll.
    Synd att det inte blev bättre uppslutning men vi som var där hade kul.
    Än en gång tack Catrin o Micke för en lärorik kväll.